Verzenden en Retourneren

Verzenden

Wij verzenden onze producten binnen Nederland van maandag t/m donderdag. Naar het buitenland versturen wij uitsluitend van maandag t/m donderdag. Producten die levende organismen bevatten komen waar mogelijk dagelijks vers uit onze eigen kweek. Producten die we niet zelf kweken krijgen wij dagelijks vers aangeleverd van onze leverancier.

Bestellingen van particuliere klanten versturen wij met PostNL. Kosten hiervoor zijn standaard € 4,50. Als klant krijgt u een track&trace code om de status van de bezorging te kunnen volgen. Bestellingen van zakelijke klanten versturen wij altijd met een koerier. Verzendkosten voor zakelijke leveringen zijn afhankelijk van gewicht en omvang van het pakket.

Wij verpakken onze producten met veel zorg. Gezien de aard van de meeste producten is het belangrijk dat ze niet blootgesteld worden aan extreem hoge of lage temperaturen. Waar nodig gebruiken wij een isolerende verpakking. Bij extreme weersomstandigheden kan het voorkomen dat wij verzending van producten moeten uitstellen.

Bijna al onze producten zijn te versturen. Er is één uitzondering: hommelkasten versturen wij niet. Deze zijn alleen op ons werkadres op afspraak af te halen.

Bestellingen, zowel particulier als zakelijk kunnen bij ons afgehaald worden op werkdagen tussen 9.00 uur en 16.30 uur. Dit kan alleen op afspraak. In geval van particuliere klanten is betaling vooraf noodzakelijk.

Retourneren

De meeste van onze producten hebben een beperkte levensduur, het gaat immers om levende organismen. Retourneren van deze producten is dan ook niet mogelijk. Het herroepingsrecht zoals beschreven in onze algemene voorwaarden is op deze producten niet van toepassing. De verkoop is na succesvolle betaling definitief. Als de levering tijdens transport beschadigd geraakt is en onbruikbaar is geworden heeft u recht op een vervangende levering. Als daar sprake van is neemt u het beste zo snel mogelijk contact met ons op per email op post@entocare.nl.